Kladdkaka o sällskap =S

2009-02-10 / 01:03:57

När klockan blivit nio då kunde jag inte sitta still längre endel dagar är sånna bara.. =D Så landa nere hos Jennie så bakade hon kladdkaka ;D O vi tjöta en del, Jonathan lyckades somna så blev det The utan honung, kladdkaka o grädde hehe, jag tom lyckades lämna dem under en någorlunda vettig tid så Jennie också kunde sova om hon ville.. haha o nu sitter jag här hemma framför tvn men mår mycket bättre..

Så tack för att jag har dig Jennie min personliga psykolog som får lyssna när jag mal o mal o mal.. =)
Väl hemma igen så skulle vi gå ut med Wilmisen men då hade ju jag börjat titta på Cold case och T var så gullig att han lät mig titta på det och tog Wilma själv =D Så hade han varit och inhandlat choklad till mig idag också.. Nästan så man undrar om det är något lurt på gång så gullig som han är, vad är haken..? haha

men gud så jag längtar till helgen =) ska bli så himla roligt...

Så imorgon kommer jag vara tvungen att ta mig i kragen och få lite gjort i nödvändighetens sfär.. apan på min högra axel ska få sitta kvar utan att jag lämnar honom vidare


Tänkte det kunde vara roligt att se lite gamla bilder på några av er =)
Hoppas det går bra, annars få ni säga till så tar jag bort dem.. =D




Emma & Martin 2003



Josephine 2004



Linda & Nalle 2005



Nen på den tiden vi bara bodde några trappsteg från solariet i källaren =)



Sandra & Anders vilket år? 2004?

XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: Nen

Ville du poängtera atrt jag kanske var där på besök lite då och då? Kan kanske vart så. Men jag ser himla fräch ut =O)

Kommenterat - 2009-02-10 / 09:29:17  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: LInda

oohh my god!! vad har jag på mej!! vad liten martin är hahah!! många årsedan nu :)

Kommenterat - 2009-02-10 / 09:48:50  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Postat av: Josephine

Vi ser också fram emot helgen :) Massor... (för vi får väl vara med på ett hörn i detdär längtandet till helgen välle!?) :D Hihi..

Oj så söta vi var allesammans. Nen var verkligen BRUN :) Så fint så.

Kram kram

Kommenterat - 2009-02-10 / 21:41:32  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: