Grymt jävla bra dag =D

2009-02-17 / 19:33:25
Undrar vad som hände med denna dag.. =) Telefonen ringde 05.20 o en jobbförfrågan kom in hehe toppen.. Hade en tid på kvinnokliniken kl 08.00 men det tog inte så lång tid så klockan 09.00 var jag på jobbet =) Där träffade jag alla mysiga människor som man helst bara skulle vilja krama ihjäl..Fick tom världens bamsing till kram av en brödleverantör, han e la för go ;D Jobbade till klockan var 18.00 och skall jobba imorgon med =) hmm men det ska ingen tro att jag kunde slita mig när jag slutat ikväll utan jag blev kvar till klockan var 19 o stod o tjöta.. Det finns inga bättre arbetskamrater än änglarna där jag jobbar =P Ska bli super kul att komma dit imorgon igen =) kändes faktiskt som man varit lite saknad :0)

Har en massa missade samtal som jag måste sätta mig och ringa runt o kolla vad alla ville hoppas jag inte missat något viktigt =/


XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: