Lugn dag

2009-02-10 / 22:24:06
Idag har jag först legat o mornat mig från kl 8-10.30 sen var det upp för att äta frukost.. Jag o Nen gick ut på en promenad med Wilma & Jonathan, gick hur bra som helst.. Wilma är återigen normal =) Så var de en snabbis till Hemköp för Jennie hade fått paket så jag o Wilma vänta utanför hon var hur duktig som helst och satt där o vänta =D

När det var klart o jag kommit hem var det lunch som väntade och jag började förbereda gruppsamtalet som ska hållas på torsdag =) känns ganska bra.. =) Kommer bli skit bra sen..

Nu har Madde varit här o bakat med mig o det kan jag säga gick inget vidare totalt vidbränd kaka som kom ur ugnen och godis som blev till bara smulor som ingen annan än jag tyckte om.. =/ Nu är det dags att dra sig tillbaka för kvällen för dagen kommer börja tidigt imorgon.. =P + att det ska tvättas.. Pratat med Mammi o Pappi idag också så vart det helöt bestämt att de kommer på fredag nu när lördagen är fullbokad =D

Wilma har varit toppen hela dagen, skulle rätta till filten under barnvagnen o då ville Wilma hjälpa till haha hon e för söt, såg en ekorre idag som var mycket intressant också..

Nattinatti.. XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: