Nackspärr & Pulkaåkning..

2009-02-22 / 16:23:17
Ja idag vaknade jag med världens nackspärr, hur dumt kan de bli, ringer hem och beklagar mig lite..
- Ta två alvedon så kan du åka sen haha.. om snön finns kvar vill säga.. =/

För nu börjar man se gräset.. hmmm, vi får väl se.. Väntar på ett telefonsamtal.. om inte annat så börjar tvn om 1½ timma.. som alltid på söndagar.. =)
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Tack tack. Ja, jag är tre-fyra kilo under min "startvikt", eller det jag vägde innan jag blev gravid. Så lätt trodde jag aldrig det skulle vara, fast det är tack vare amningen så... =) Hihi.

Ni åker så häftigt att stjärtlappen går sönder, det tycker jag verkar grymt ;) Hihi.

Kram på dig.

Kommenterat - 2009-02-23 / 09:04:20  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: