Utmaningen

2009-02-05 / 20:06:53


Danmark here we come...
Ett skit kul tripp då vi träffa en massa trevliga människor mer eller mindre rullade av båten när vi var tillbaka i gbg igen.. =)

Detta var bild nr 6 i mapp nr 6 om man öppnade dem via ladda upp...



Chiquita, våran lilla bebis som inte är så liten länge, men här var hon inte gammal =)

Hämtad ur mapp nr 6 om man går in och tittar på datan.. Har ju trots allt få flera utmaningar =D



Idag har jag varit i stan och köpt mig en kort kjol som jag tänkte jag skulle ha på lördaf, men det får nog bli klänningen iaf. hmm men kjolen passa jättre bra till tröjan jag har här hemma så den blir kvar =)

Nu ska jag äta lite o sen pysa ner till Jennie & Co
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: