Lördag kväll..

2009-01-17 / 19:01:45
Denna kväll blev väl inte riktigt som planerad heller... Så nu sitter man här och pimplar vin som det vore en vana =P
Vi ska iaf. hitta på något så roligt som att gå på bio.. Men den börjar inte försen kl 23 så det är ju ett tag kvar.. Var på Hemköp o köpte lite godis för att tugga på till bion...

Tidigare idag va jag på gymet hade förbättrat tiden med 4 min mina 5 km. =D Jag var nöjd men som vanligt en underlig publik.. hmmm kan det bero på att jag springer, knallröd i ansiktet o ler samtidigt som svetten lackar.., I don't know.. Sen var det sola, så var jag mycket piggare när jag kom hem och orkade vara trevlig.. =) Till frukokst hade pojken kokat ägg till mitt relativt nybakade bröd, Han lät mig tom vakna till doften av nybryggt kaffe o det är inte varje dag =) Nepp nu ska jag pimpla vidare..

Puss o Kram C
Kommentarer!
Postat av: L

du missa inget speciellt här. vi körde ölspelet och andreas, johan och christian blev så fulla så det balla ur.. fredrik och frizzan åkte in till stan och jag gick och la mej vid halv 1.. vilken film såg ni`pussa

Kommenterat - 2009-01-18 / 13:19:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: