Skit dag

2009-01-16 / 18:14:09
Då har ytterliggare en dag passerat, Hade velat åka hem till mammi och pappi men de hade inte tid, o klockan hann bli aningens för mycket... Så var kurskamraten här och vi gjorde klart vår presentation, hoppas verklagen den blev bra.. Tentan gick skit om inte ännu sämre än resultatet efter att jag fick ett mejl från läraren, ännu en fredag fylld med bitterhet.. Skyndade på min stackars kursare för att hinna till gymmet innan alla andra går dit, men lagom till jag ska säga att vi kan gå, visar det sig att vi inte alls skulle nånstans.. Det kändes lite retligt.. =/
Sen var jag o T på systemet.. men det kunde lätt kvittat..
Det verkar inte bättre än att fredagar är förbannade i mitt liv... =( Nu tänker jag öppna mitt vin o lägga mig under ett täcke...

BYEBYE
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: