Pool, party o film

2009-07-05 / 21:24:39
Fredagen avslutades med arbete för att sedan bli utgång med svärmor o pojken, var väl hemma runt halv 6 på lördag morgon.. hihi men mina fötter hade dansat på mina små lilltår hela natten så de ser ut som två köttbullar just nu.. T fick komma till vagnen o möta mig, eller snarare bära hem mig för jag kunde inte gå barfota o definitivt inte i skorna.. Min guldklimp =)

Efter några få timmars slumrande bar det av till klubben o där stannade vi hela em o kvällen. Bada massor i poolen, grilla, tjöta med folk o hade hel mysigt ;D Wilma var givetvis oxå med o hon bjöds på fläskfilé o korv.. Undrar om n näsan inte var mer i gräsmattan än nån annanstans ifall någon kanske tappade något eller ville bjuda hihi
Väl hemma igen under kvällen blev det film för hela slanten, satt uppe halva natten.. o kände oss som två döa sillar...

Idag var det jobb på schemat igen från 10-18.30 o jag var sååå trött.. men T kom o mötte mig efter jobbet så lagade vi mat tillsammans o pyssla lite här hemma innan vi gick ut på promenad med Wilma o tjöta lite skit med Micke.. Eftersom de oxå kommit hem..

Sen ett STORT GRATTIS till Martina o Masse som fick en liten Leon i början av veckan.. ;D

Imorgon sätter sommarjobbet igång på allvar, 6 härliga veckor att se fram mot med heltidsarbete =)
härligt härligt, I övrigt har vi endast två dagar att se fram mot det kommande halvåret annars kommer allt att vara otäckt lugnt, men jag vet att jag kommer att klara det haha
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: