suck

2009-07-08 / 20:52:45
Tycks inte bli bättre än så här :'( Det finns nästan inte värre saker än detta..

Inatt vaknade jag av att åskan låg precis ovanför huset, o min första tanke var "undrar om tvn är urdragen" haha, sen ropade T på Wilma för hon hade blivit så rädd efter att ha kommit in till oss., T lyfter huvudet samtidigt som en jätteknall kom o blix som lös upp hela rummet, snacka om att Wilma absolut inte trodde hon fick vara inne hos oss.. så in kom hon o la sig ¨på min sida =) menas jag låg där o tänkte på hur ont i halsen jag har o inte kunde somna om därför att jag har så ont.. bläää... är helt slut nu..
Men trots sjukdom lagades de mat när ja kom hem från jobbet samt gjorde paj att bjuda på, men hann aldrig smaka på den så de e bara o hoppas att den gick o äta.. så går de när man samtidigt tvättar, så nu ska jag hämta all tvätt i källaren, gå ut med Wilma för att avlutningsvis bara ta o gå o lägga mig!! två dagar kvar tills man får vila upp sig o bli frisk =/

Nattinatti
Kommentarer!
Postat av: L

babe, när ska man få träffa dej? är så nyfiken på att höra alla dina mål som du satt upp!! puss

Kommenterat - 2009-07-08 / 22:05:45  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

jag gillar oxå den bilden.. båda blev ganska bra och det är inte ofta haha.. pussa

Kommenterat - 2009-07-10 / 18:24:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: