Nostalgitrippen

2009-06-15 / 19:54:54
Ja alla mina goda vänner, så här började och slutade min nostalgitripp =D



















Tösen kom på första sidan i NLT iförd en beundransvärt vacker klänning med en chaufför iklädd 40-tals kostym.. Beutiful!!



Andra dagen vi är ute o denna gång går hon tom framför paps istället för efter honom =)



Min lilla stjärna vet inte åt vilket håll man skall vara.. =P



Vissa mer roade än andra.. Tyckte allt din Patrik o Pontus såg mer roade ut Jossan.. haha



min lille tuffs sudden



haha strålande Emma din lille Psyl e allt bra duktig han



Matilda jag låter endas Findus visas denna gång av hänsyn till vårt skick =P















Så tack alla för att ha förgyllt min vardag.. .=)
Och ett STORT GRATTIS till ..... =D
Nu är det dags att återgå till det normala för ett par dagar för att sen vända kapitel i livet..

Ha de gott fram tills dess.. Kramar
Kommentarer!
Postat av: Josephine

Vilken härlig vecka du ser ut att ha haft hemma i Lidköping :) Det var så kul att ses i lördags, måste ses snart igen.

Haha, jaa Pontus älskar verkligen att få åka med på gräsklipparen.

Ha det gott och ta hand om er.

Kram kram

Kommenterat - 2009-06-17 / 11:56:20  | URL - http://josephinegustavsson.blogspot.com
Postat av: Thilda

hehe stino, klockrent kort på findus :) tuur att du inte la ut ngra andra kort, hehe

Kommenterat - 2009-06-17 / 23:19:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: