Myshelg

2009-03-08 / 19:02:17
Ja det kan man lugnt kalla det... Fredag väl hemkommen var jag tvungen att sticka in till Jennie o berätta om något av det skummaste.. Sen bar det upp till mig där vi tog ett bad, gjorde oss iordning o stack till Ikea samtidigt som jag fick passat på att "övningsköra" inne i stan o måste nog säga att det gick riktigt bra... =D Sen var det hem o titta på film o äta en massa godis =) Det blev Patrik 1½  så jag Wilma o T knödde ihop oss i Wilmas nya soffa o skratta så vi grät hela filmen igenom, sedan blev det Bolt o den va bra men inte riktigt som förväntat..

Lördagen blev en lång sovmorgon för att sedan tvätta o läsa.. Stack till gymet och körde på en av de nya maskinerna så jag var helt slut efter 20 min mycket tuffare än jag hade trott.. fick solat också så då va man nöjd.. Sedan inspererad efter praktiken så gjorde jag Taco paj, med vitlöksbröd mumma, det var mysigt hade tända ljus och en riktigt trevlig kväll..
Avslutade med att somna i soffan så T fick bära in mig i sovrummet.. ; )

Söndag blev sovmorgon där med, stack ut med Wilma medans T förberedde frukosten sedan satte jag mig vid datan, för att avsluta med att skicka iväg T så man kunde få lite egentid när man tittar på de förbaskade inspelningarna från praktiken.. har acceterat min egen röst mer lr mindre men det finns andra fel i inspelningarna..

Så nu är det filmkväll med mina favoriter.. Favvosöndag =D

XOXO Christina
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: