Sjukling

2009-03-23 / 10:20:28
Hemskt är vad det e, lördagnatten sova 30 min,upp, sova 15 min, upp, sova 15 min upp.. så höll de på tills det äntligen drog ut till att man fick sova 1 timma o sen upp.. Sen åkte T iväg o köpte en liten cola till mig var helt svimfärdig... idag känner jag mig visserligen bättre gårdagen var jag dålig blev bättre för att slutligen bli riktigt dålig. 39,3 i feber, kallsvettningar kunde lätt vrida ur mina kläder, feberdrömmar.. fy asså.. Men tack till Linda o hennes goda gärning..

Men som sagt denna dag upp kl 07.00 ringa o meddela dem på jobbet att jag inte kunde närvara dessa två dagar som jag hade tackat ja till.. *morr* ut o promenera med Wilma i det vackra vädret.. väckte T äta frukost o nu kommer jag ägna resten av dagen till att ligga o läsa.. mer lär jag inte orka om inte nån är sugen på en liten promenix senare i em.. ??

Missar en viktig del i skolan men jag vill ju inte smitta ner varenda kotte heller.. =/ bitter för de JA..

XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: Nen

Hallo darlling jag fick oxå febran igår kväll. Jag hade sån jävla feberfrossa. Duscha var ju ett halvt företag. Men idag e de allt lite bättre. Men jag mår fortfarande illa. Jag såg dig allt i morses när du gick ut med Wilmisen jag han dock inte knacka. Kram

Kommenterat - 2009-03-23 / 10:48:09  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: