skumt

2009-03-21 / 22:07:21

Dagen började bra jag o T stack iväg o köpte nybakt bröd o lite smått o gott för en lyxfrukost, sedan satte jag igång att baka kanelbullar, för att vi skulle bege oss ut på picnick vilket det också blev med svärmor, T, hans lilla syster o jag.. underbart väder att vara ute i o Wilma lekte för fullt..

Hem igen för att invänta pizza som skulle ätas hos Ts mamma tillsammans med ett par öl... När maten glidit ner i trevligt sällskap började jag må pyton men tänkte att det nog går över men 30 min senare sprang jag hem för att krama holken..

Har en känsla av att detta kommer bli en lång natt, snart dags igen.. *suck*

Undrar vad man ätit för galet denna gång..

XOXO Christina

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: