Mumien själv

2009-03-24 / 14:53:50
Nu vill jag vara frisk hur ska jag orka med morgondagen annars, jag vill jag vill jag vill..!! Denna dag kan gott o kort vara över nu.. Wilma ligger som vanligt i soffan o snarkar o T sitter o spelar.. Var nere hos nen o hämta Resorb förut klarar inte av att dricka den egen gjorda blandningen av vätskeersättninng smakar som vidbränd gröt alltså vidrigt.. haha men nu slipper jag den.. Ska som sagt tillbringa resten av dagen med att reflektera över en bok som jag äntligen läst ut shit vad tid de tog, skulle vara skönt att få en inskickad till idag så att jag kan fokusera lite mer på tentan.

hmm annars ser man ut som de där nissarna i mumien när de får livet utsuget ur kroppen o det bara är skinn o ben kvar.. : P


(http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00119/Ramses_I_mumie_119706a.jpg)


XOXO Christina
Kommentarer!
Postat av: linda

jag behövde BARA stå i 70min i blåsten och vänta :/ puss

Kommenterat - 2009-03-24 / 22:49:47
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: