God morgon

2009-05-07 / 06:58:51
Igår hade jag en super härlig dag, fick visserligen inte mycket gjort under dagtid mer än bada Wilma o lite kloklippning men kvällen sen.. åkte till slottskogen mötte upp Linda så var vi med på uppvärmningen.. sedan pös jag iväg när kl var 19.20 i joggingänget o var i mål 19.47. Så mitt eget personbästa 5km-28min =D kände mig mycket nöjd med den prestationen.. XD
Sen var det picknick som gällde =) kallt men gott, man var bra hungrig efter att ha sprungit..
När vi picknickat färdigt strippa Linda i skogen o sedan begav vi oss till prinsgatan där vi drog i oss varsin öl mumma..

Väl hemma mötte T upp ute efter sina äventyr, så vi båda hade haft en mycket lyckad kväll o satt ner för att prata om vad som varit under en kopp the.

Nu är morgonen här och frukosten har sjunkit ner : ) Så jag ska nog väcka Wilma så vi kan gå ut..
Goood morning...
Kommentarer!
Postat av: L

haha strippa var väl att ta i!! hehe

Kommenterat - 2009-05-07 / 11:52:25
Postat av: Nen

Hallo de va värt va du var uppe tidigt då? har du lust att koma ner å titta på CM sen? Kl9 eller ska du tjöta i teletuten? Kram

Kommenterat - 2009-05-07 / 17:34:06  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: