Jobb, hundar, skola

2009-05-18 / 12:12:05
Jaha då sitter man här vid köksbordet och fösöker renskriva ett arbete som nästan är klart, skall till lite mer teorier innan man kan känna sig helt nöjd..
Idag kommer inte mycket att hända.. ska plocka iordning det sista och invänta tisdagen för att lägga ut mattorna i vardagsrummet börjar bli bra trött på att de ligger ihopsnurrade i sovrummet.. eller hur noga är det egentligen att man inte lägger mattor på ett lackat golv de första 7 dagarna?? någon som vet??
Denna vecka kommer de nya dörrarna så ska jag iväg o köpa målarfärg till de dörrar som är kvar.. men så bra det blev när jag målat den första dörren.. Så vill man såklart att det skall bli ny löning nununu så man kan inhandla det nya och har någonstans att lägga alla sina böcker som just nu ligger under sängen sådär lagom lättillgängliga..

Wilma träffa Zeke igår gick hur fint som helst han är ju så grymt undergiven o vågar absolut inte säga emot.. han lärde henne en liten olat.. Han började skälla på en gubbe han känner o då börjar Wilma likadant haha två stora hundar med denna ljuva stämma det var riktigt så man njöt.. sen la sig Zeke o vilade mot mitt ben.. tillit o javisst.. Han är en gamal utställningselit ser ni så det är rätt häftigt att se men jag har nog aldrig sett en så snygg o framförallt stor schäfer..

jaja måste få i mig lite mer kaffe så jag lyckas få klart arbetet.. måste liksom bli klart denna vecka eftersom jag jobbar hela nästa vecka..

Byebye
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: