Mopperace

2009-05-23 / 20:42:49
Inga bilder, skulle tagit lite kort idag när vi var på mopperace men inte ett uns av batteri i kameran så igår bestämde jag mig för att beställa ett nytt till den gamla för att fortsättningsvis ha en reserv. När racet var över begav vi oss hemmåt för att luncha o jag o Jennie o Wilma var ute o gick i en timma, väl tillbaka satt jag nere hos Nen o lekte med Jonte, så mysigt så sen blev jag så trötter så jag höll på att somna stående, ska ut med Wilma om 40 min o sedan krypa ner i sängen.. ska ju på kurs med Wilma imorgon o då måste man vara utvilad, sen ska ju jag jobba hela nästa vecka så då lär det inte bli några utflyckter. Sista veckan innan skolan är slut sååååå skönt, behöver hjärnsemester haha

Under kvällen igår var vi på IKEA o köpte en bokhylla för att få undan alla böcker som låg under sängen efter att den andra försvann =) blev såå fiiint supernöjd XD

Nattinatti puss
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: