Sååå trötter

2009-05-13 / 08:52:14

Ja då var de igång igen.. Detta eviga surrande.. känns så iaf. hade varit överkomligt om det blivit som jag ville men icke.. så nu får man stå ut med detta.. Annars så jäkla trött har inte fått sova ut en enda dag sen förra veckan o det hade jag behövt med tanke på förkylningen.. men febern hade gått ner idag o de e ju alltid positivt : ) Man skall försöka hitta ljusglimtarna.. Jag o Wilma sitter instängda i köket o ska här pluggas får jag nog sitta på balkongen resten av dagen =P 
Undrar om man kan med att lägga sig en timma o sova när hantverkaren är  här.. hmm eller så försöker jag hålla mig vaken o måla färdigt det sista i köket.. vi får se.. väntar nästan bara på att T ska komma hem så vi kan få ordning på det här stället.. Wilma gillar inte att här ser ut som de gör.. powernap here I come



Detta är inte sant, hjälpte absolut ingenting.. Jag är så trött så ögongen håller på att vandra vidare på mig.. bah
Sovit har jag gjort till det där jobbiga ljudet men är man trötter så är man, druckit kaffe, tagit vitaminer, varit ute med Wilma o då brukar man piggna till.. har tom balkongdörren öppen för den friska luftens skulle.. Men jag är rädd att jag måste gå o lägga mig när det sista kaffet är drucket igen för detta går bara inte.. %-/

men jag försöker verkligen o Wilma har gnällt i två dar nu.. hon gillar verkligen inte läget att bo i ett rum o kök med världens oreda, o det gör inte jag heller kan vara en bidragande orsak till tröttheten, finns säkert några outtalade andra bidragandeorsaker oxå...



Så här är det med den bok jag ska diskutera med mina kursare idag : P
Kommentarer!
Postat av: Nen

Sorry gumman jag hade inget crack hemma idag =OP Skämt å sido hoppas du inte somnar där borta nu Kram

Kommenterat - 2009-05-13 / 17:42:08  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: