Jobb & Plugg

2009-11-12 / 22:14:47
Underbart de dagar som man faktiskt kommer igång med pluggandet =) Idag är 3 häften med Skolverkets allmänna råd och paragafer genomplöjda samt en bok om de ungdomar som av någon anledning har svårigheter i skolan. intressanta delar av skolan måste jag medge att det är. Förundras varje gång över alla dessa insatser som lärare och skolpersonal faktiskt använder för att varje enskild elev skall få möjligheten att lyckas och faktiskt få en framtid.

Imorgon var det menat att jag skulle plugga mig igenom ytterliggare en bok på 300 sidor men det blir jobb istället. Får helt enkelt plugga i helgen och se fram mot lite arbete ;D alltid lika intressant att komma in i detta sociala/service intriktade yrke.

haha nu kom T hem och han hade pratat med min chef och berättat hur mycket jag såg fram mot att arbeta imorgon.. Så det verkar som att det blir lite mer jobb i helgen lr nästa vecka. Det är så typiskt T att sätta mig i arbete.. Undrar vem det är som går hemma här egentligen =P

Nu ska jag kika lite på tv.. innan kudden väntar.. =D 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: