Tradera

2009-11-07 / 19:22:22

Om mindre än 2 timmar är budgivningen slut och jag bara måste vinna den auktionen, annars blir det jag som får trampa ner till expert o punga ut ett par lappar med nollor på =S vill inte!!

Iaf. har bestämt mig för att hålla nerverna på insidan och inte buda första gången försen det är typ 2 min kvar då hoppar jag in med mitt maxbud!! Vad tror ni är de det bästa..??


Jippi jag VANN!! Hoppas nu bara att det är en seriös säljare för då har jag "sparat" 1085:-
Sen får jag visserligen köpa en sån där billig sketen laddare till kameran om jag vill att den jag får behålla skall fungera men det är ingen brådska med det =) Är det nu inte en seriös säljare då har jag förlorat pengar men de får bli en chansning denna gång.. =/ Är ju bara laddaren jag vill åt o hoppas för allt i världen att den passar!! =S

 
Men den här ser inte så dum ut ändå, nu är det slut på digitalkameran på festerna och filmkameran med hahaha

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: