Dränkt Wilma

2009-10-27 / 19:37:18
Aldrig kan man gå någonstans utan att träffa någon man känner.. haha igår var jag o T i gamlestan och träffa halva kortedala, gamla arbetskamrater, grannar mfl.

Idag var vi i Angered och visst där träffade vi några bekanta ansikten också.. Så där ser man att man aldrig skall gå utanför dörren i någorlunda becäpnad haha

Annars vad har hänt under dagen jag o Madde  gick ut på en promenad med Wilma och där stötte vi på en tjej med en blandras rhodesian ridgeback/dalmatin otroligt söt liten kille =) Han och Wilma lekte i 45 min och lyckades landa i ett träsk så de lukta avlopp om dem, sen under promenaden stuka Wilma tassen och vi fick dra oss hemmåt.. Raka vägen ner i badet för Wilma såg ut som.... Men nu är hon ren och fin och jag fick inhandlat lite nya grejjer i butiken =p

Ikväll blir det de desperata och sedan brothers and sisters

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: