Gratulationer

2009-10-21 / 22:55:04
Idag startade jag o lillebror dagen med att ringa och väcka Thommy med sång =)

Jag må han leva jag må han leva... hihi han blev så glad över vår nätta stämma denna tidga morgon ;D
GRATTIS T på din dag!! Inte var dag man fyller 25 ;D

Sedan var det studiebesök för mig som gällde och fixa lite på skolan, invigning med kaffe och tårta mumma
Stack in till stan för att köpa present och hamnade hos en helt underbar frisör så här sitter jag ännu en gång med en ny frisyr denna gång blond med page på ena sidan och kort hår på andra sida hihi hoppas jag lyckas fixa till det edter att det är tvättat bara =S

Sedan satt vi o titta på Narnia sista delen Mycket bra mycket bra..

Stämde av med T hur dagen varit och vilka som skall inbjudas till fest ;P

Men på fredag blir det kalas iaf, o tårta o annat mys när han kommer hit så ska vi väl se vad som sker helgen efter.. Lite ledigt ska man ju ha också hihi
Imorgon blir det besök på en tatueringsstudio och sedan hämta systeryster i Skövde inför den årliga tillställningen..

För på söndag bär det av till det underbara Göteborg igen
Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: