Helg

2009-10-18 / 21:40:23
Kameran hjärtat ta med kameran till nästa gång du kommer =)

Så då var det avklarat i skrivande stund.
I fredags lämnade jag praktiken lite tidigare och hade sån tur i min spontanitet att Emma var hemma så jag fick privileget att åka hem till henne och se deras nya lya : D Jätte mysigt med mycket potential..
Så tack Emma för en tyvärr alldeles för kort eftermiddag =)

På kvällen kom T o lilla Wilmis hit *myyys*
Igår var vi och hälsa på hos Morfar och sedan vid mormors grav och planterade Jung. Wilma stortrivdes och hängde med överallt.

Idag var det träning med Chiquita som stod på schemat men det gick inget vidare och sparka o stegra o jag hängde mig kvar så gott jag kunde hmm det finns lättare sätt att ta livet av sig på Jag lovar!! :P

Sen har jag gjort klart alla arbetsuppsgifter för hela praktiken och kan nu chilla i 2½ vecka underbart : ))
Hoppas att jag skall kunna jobba lite istället och börja med läsandet inför nästa kurs...

Vi har badat och påbörjat kloklippningen på Bella oxå men vi fick avsluta kloklippningen, hon fick sån panik och högg hej vilt.. Man undrar var i livet det gick så fel.. men det är inte mycket att göra åt.. hon är trots allt 13 år.

Sen var det ju Gossip premiär!! Underbart härligt.. Så nu är söndagar och tisdagar officiellt tv kvällar igen...

Blev bra tomt efter att Wilmis och T åkte idag =/ men det är inte många dagar kvar tills de kommer igen..
Oj så jag längtar, den 7 december då gäller det.. ;D

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: