Bedrägeri/stöld + laserdome

2009-09-12 / 00:18:56
Usch säger jag bara,
nämnde ju för ett tag sedan att de spärrat flera av våra kort på grund av skimmningsförsök.. otäckt!
Ännu otäckare var idag när jag skulle använda mitt kort så fungerade det inte, trots att det är nytt med ny kod. mhm.. Ringer för att kolla saldot på kortet och får veta att det är kört i botten.. Uttag är gjorda i Indonesien, den dagen som jag jobbade, precis innan jag åkte till Malmö.. Troligt att jag varit i Indonesien lr.. =(

Fy fan vad man känner sig kränkt!!! Så imorgon blir det ringa till polisen och anmäla bedrägeri!!!

Men jag fick iaf avreagerat mig direkt efter beskedet med LASERDOME, vad jag sprungit och skjutit på allt som blinkat.. blev omringad o totalt nerprejad av motståndarlaget haha vilken kväll helt suverän =D
Var jag T o Voss som tillbringade kvällen med detta, trevligttrevligt, men det var som världens gympapass, pursvett redan efter första passet, o nu är jag alldeles mör i kroppen ;D

Segt när det så sällan går att lägga in bilder och är sånt jävla meck med de..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: