Ensamt

2009-09-18 / 19:34:33
Ja det känns redan nu innan T o M åkt iväg som om att det är ensamt. Men båda intervjuerna är klara varav den ena är mer klar än den andra skulle man väl kunna säga. Har en analys kvar att skriva men det ska väl inte ta så lång tid. bara man får tummen ur så brukar det ju gå fort hehe.. Imorgon kommer min lillebror o mams ska bli så skönt att träffa dem =) Vi ska ju som sagt gå på liseberg o jag undrar jag om maninte ska ta o lägga pengar på ett åkband o bara köra tills man spyr.. det lär visserligen inte ta så lång tid eftersom jag brukar bli åksjuk bara T kör i 30 eller bromsar in vid ett rödljus för att sedan gasa iväg.. haha det blir inte bättre med åren.

Idag og jag ytterliggare en joggingrunda.. det farliga när man börjar motionera igen är att iaf jag får ett helt nytt synsätt på min egen kropp även om jag mår bra för att jag rör på mig så känner jag mif oftast fetare än innan.. Otrevliga jävla mindtalk till att sabba för mig. Jag har verkligen två egon i mitt liv på vardera axel... Spelar ingen roll hur mycket jag än fösöker att skaka av dem så naglar de sig fast.. otrevliga typer..



dessa två slåss mot varandra hela tiden.. och jag avskyr att hamna emellan, det påverkar mig på ett negativt sätt..

Framför allt så slutade inte tråkigheterna vid det förra inlägget utan envisas med att fortsätta, jag förklarade mitt hat för det som sker omkring mig och avslutade med att tala ut med min syster.. Tur att man har familjen säger jag bara... de finns där när man behöver dem utan att nödvändigtvis kräva något tillbaka.. :,/

Näe satt ensam igår med men what the fuck.. håller på att planera inför nästkommande aktivitet vad kan det bli mån tro.. Hade velat ägna en dag på motocross banan o bara köra skiten ur mig... Sen är jag inne lite på bergsklättring men vi får väl se, då måste man väl ha tagit nån grundkurs så man vet vad man sysslar med.. jaja ska kolla närmare på detta.. =)  Man behöver allt ha något att se fram mot.. =)

Förresten medans T ägnade dagen till att städa här hemma så bada jag Wilma o hon älskade det.. rörde knappt en fena.. tänk när man njöt av ett bad så mycket senast..

XOXO
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: