Frukost på sängen

2009-09-22 / 14:58:32
Undrar om man skulle ta en paus i läsandet har ca 40 sidor kvar i boken o sen är det rep rep rep som gäller...
Vad kan stå på schemat härnäst, matlagning kanske..

Underbara morgon, Väckarklockan ringde T gick upp o ut med Wilma, jag började plugga.. in kommer han igen fixar kaffe och smörgås som serveras i sängen, min underbara gubbe, var precis vad jag behövde denna dag ;D

Hade velat åka till backaplan o fixa med en grej men det får kanske bli imorgon.. får se vad som hinns med..
Har börjat tugga naturpreparat i hopp om att håret ska byta färg och naglarna bli lite starkare, men framför allt denna hy som jag vet inte vad som hänt.. de säger att det kan bero på yttre åverkan eller inre kanske haha
Undrar hur lång tid det tar innan man ser resultat en månad kanske.. Sen kommer jag tillbaka till Götet som en helt ny människa..

Måste fixa inför Ts birthday också vad skall man hitta på då, får nog ringa o be om några tjänster.. stressande..
Väntar på att min praktikhandledare skall höra av sig också, så jag vet vilken tid jag börjar på måndag och på vilken skola..

Ser så mycket fram mot att träffa Emma också hihi

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: