Kortspärr

2009-09-01 / 19:05:43
Ja det där med att lägga sig tidigt när man väl måste har ju alltid varit ett krux som jag egentligen aldrig lyckats med.. Igårkväll när jag gick o la mig fanns det inte minsta tillstymelse av trötthet i kropp o huvud utan jag låg mest o vände o vred på mig hela från kl 23-24. Irriterande så jag bestämde mig för att det är ingen indé utan satte mig framför tvn och började känna av lite trötthets symptom när kl slagit 02.00 Men de var ju skönt två timmar innnan jag skulle gå upp!!
Så som ni märkt inte mycket sömn...... Jobba 5-12, hem, sova, promenix med Wilma och;:

ett samtal om att mitt kort kommer spärras pga att nån försökt ta ut pengar... Ska de spärra Sveriges alla kort samtidigt lr???!!!! De spärra Thommys kort tidigare idag pga av ett försök i Kanada. hade de inte spärrat Mikaels oxå för inte så länge sen.. Sånt gör mig galen, kan de inte bara lösa problemet istället!!!



Nu har jag gett mig på att laga mat till mig själv eftersom T inte tycks visa sig denna kväll orka vänta.. nepp
Malmoe here I come again hihi underbart att det äntligen startar upp igen så man kan bli klar nån gång =P

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Jasså ni med. Ja e helt bombis på att de e uttags automaterna på torgets fel. De e fan trist tur att mitt kort fortfarande funkar. Kramar

Kommenterat - 2009-09-01 / 22:26:59  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: linda

Hoppas att det stämmer det jennie skrev, att det kanske är automaten i kortedala.. Jag åker ju fan till tyskland på fredag, jag hinner inte fixa ett nytt kort!! nu blev jag lite smått nervös!

puss

Kommenterat - 2009-09-02 / 10:37:00  | URL - http://lcbergqvist.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: