Manikyr =)

2009-09-07 / 23:34:03
Nu är det i stort sett färdigmålat och jag har ägnat resten av kvällen till att fixa naglarna =) Blev riktigt bra för att vara första gången jag gjorde det.. behöver bara lite sånna där nagelutsmyckningar att sätta dit så är det klart sen =)

Börjar komma ikapp med läsandet nu, lr jag vet ju att det går fort när man väl sätter sig och efter 6 timmars läsande kan inte skallen ta in mer that´s it! Så jag är nöjd.

o Wilma älskar sin nya kudde som vi köpte på Ullared, var riktigt skönt att slänga ut allt det gamla o ge henne lite nytt och fräscht.. ;D Våran lilla tjockis har iaf börjat äta igen o börjar bli riktigt rund o go, men det dröjer väl inte länge innan hon svälter sig själv till en sticka igen så vi njuter så länge det varar..

Nu väntas nattmacka o sedan sängen, nya tag imorgon.. lite längre promenad om vädret tillåter.. nån som e sugen på att gå med?? =)

Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: