Inte riktigt som tänkt..

2010-04-25 / 00:30:53
Så kom det lite bakslag, man ska inte sätta sig vid datan så här sent. Men det är inte mer med det. Hoppas att det kommer att gå bra med den kommande kursen iaf. :/ Blev lite besviken på annat också men det är bara att släppa och njuta av den kommande sommaren. Väntar på att körskolan skall släppa sina tider så att jag kan boka upp mig på allt jag kommer över :P Jag SKA ha några godkända punkter i slutet av maj.

Haft en helmysig dag trots förkylningen som härjar, vårfixat cykeln, tvättat, bakat bröd, handlat, städat, umgåtts med Jennie och busat med Jonte =)

Sen hade jag en man som faktiskt undrat vart jag tagit vägen idag när han kom hem, för ovanlighetens skull, det är ju alltid trevligt när man varit saknad.

Nu skajag möla i mig cola o glo på en film innan jag däckar helt. XD

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: