Mycket man vill ha ;D

2010-04-15 / 22:22:16

 Jag gillar den, jag vill ha den.. men säkert bara för att den är rosa :P såå typiskt att mannen säger nej hmm inte för att den typen av hierarki finns men jag är helt med på det eftersom vår nya hobby kostar så mycket.. o jag hade redan kunnat köpa både tvättmaskin och ny telefon för de pengarna men vad gör man inte grymt kul är det... :D

Ni skulle sett mig igår när jag körde, jävlar vad bra det gick jag gick där sen som en stolt höna o läraren är ju grym bara hihi

Annars är här fullt upp jobbar på dagarna o pluggar på kvällarna så det är inte mycket fritid till övers så man lever på de stunder då man får vara på banan =)

Idag var det som vanligt städdag, alltid välbehövligt, Wilma har ju börjat löpa så här ser ju ut som fan efter en ½ dag, menmen det är ju så när man har vovve... Men riktigt ambitiös var jag städa laga mat och bakade bröd samtidigt för att sedan sätta mig och skriva nästan färdigt skolarbetet men nu är det 1 sida för mycket och det måste jag bara lösa genom att revidera texten.

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: