Perfekt wakeup

2010-04-09 / 15:24:31
Underbara dag ;D

Somnade på soffan igår, men vaknar i sängen wonderful
Då var klockan alldeles för mycket o T hade varit ute med Wilma. fixat frukost och höll på att hänga in tvätten..
Allt för att jag skulle få sova så länge som jag behövde myys

Igår morse var det körning igen o jag rocka haha kände mig grym hoppas det håller i sig =)
Sen jobbades det hela långa dagen för att avsluta med att skriva lite på uppsatsen..

 Ni förstår ju varför jag låtsats vila armarna o lite annat när den legat på marken.. :P Detta är ju mitt liv just nu så inte konstigt om man är lite insnöad i ämnet haha

Så idag efter att vi städat o T begett sig så tror jag att jag skall promenera ner med Wilma till klädkällaren o köpa nya köksgardiner faktiskt för jag behöver verkligen ett par nya.. =)

Hoppas på en lugn o skön helg

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Emma Johansson

Hejsan!

Athena har fullt upp med sina valpar, hon är en duktig mamma! :) Vi är glada att två överlevde!



Vi håller på och diskuterar lite om hästarna hur vi ska göra. Vi har ju fått flytta hästarna för de fungera inte här hemma. Så jag vet inte om Ida har varken råd eller tid att ha en häst till. Men jag räknar med att jag ska ta hem Lizzy i sommar, håller på och tittar lite på bete och så bara. Har ju inte så mycket pengar över nu när man är hemma och är mammaledig. Men jag lover att höra av mig när jag vet lite mera.



Hoppas allt är bra med er! Och att vi ses snart igen!! :) Kram

Kommenterat - 2010-04-09 / 21:33:31
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: