Spekulativa tankar XD

2010-04-27 / 21:30:45

Nu har jag letat efter en ny sminkpalett i minst 2 veckor och funderat allvarligt på att inhandla en på tradera. 300 spänn för 120 skuggor o jag är så sugen, tycker det är så skoj att leka med smink. Som ett barn på julafton.

hmm vad händer annars, inte mö... är trött så in i gatan borde som vanligt laga mat men jag är allena för tröött på allt som har med det att göra. o T han jobbar som vanligt de ska gudarna veta att vi kommer få ett tråkigt liv den dagen jag slutar plugga o börjar jobba. Måste/vill ta tillvara på den tid som finns för oss tillsammans. Men visst är det väl så att man skall älskas mindre när man är sjuker. What does love got to do with it..??

Min nivå på humor när kärleken tagit avstånd ;P









Den sista hämtad ur en kokbok från andra v.kriget. Nu vet jag vad som behövs för att bli framgångsrik :P
Kärlek är något överskattat, affirmationsbehov för de svaga och där tog mina tankar slut...

Have a nice week cause tomorrow Malmoe waits for mee.
Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Emma

Hejsan! Hur är de i Gbg? >inga planer på att åka hemåt snart? Vore kul att träffas, de blir ju inte så mycket åkande nu när man har en liten bäbis.



Hästarna har inte varit på rymmen någor mera, de har skött sig!:) Hur går de för era hästar? HAr pratat med Ida och hon kunde inte ta chikita i sommar, men jag vill fortfarande gäran ha Lizzy om jag får, ska bara kolla upp lite vart jag ska ha henne, vill ju inte att hon ska gå på så mycket bete. Men jag hör av mig när jag vet något bestämt. Hoppas allt är bra! Kram

Kommenterat - 2010-04-29 / 08:01:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: