Foodissues

2010-08-08 / 16:02:46
Vid fortfarande 23 fyllda så är det så att jag absolut inte vill äta kykling, men nu har T fått för sig att det är kyckling och fisk som gäller i detta hushåll vilket innebär att jag måste ta tag i svårigheten med att tillaga och äta kyckling... Kan givetvis äta annat ur frysen men den består just nu av väldigt mycket vitt kött varan..

Så nu testar vi oss fram här genom att tillaga olika sorter till lunchlådorna.. hmm vi får väl se hur det slutar om jag får någon lunch alls :P

Idag har hunnits med hur mycket som helst efter gårdagens ryck att städa ur garderoben fortsatte det idag med att kasta tidningar, gammalt skolmaterial som man haft i hundra år och aldrig tittar i... Blev en hel del och kändes mycket uppfriskande =) Vet att det ligger hur mycket gammalt skolmaterial som helst i källaren men dit går jag inte ensam så det får vänta sen åker det i sopen också!

Nepp så fort maten är färdiglagad är det jag som beger mig ut på en joggingtur i regnet :P Känner mig som hälsan själv.. hihi

Xoxo

Så här blev håret efter att jag fixade det brunt med hjälp av Nen, så tack för en trevlig onsdagskväll =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: