Längtar

2010-08-06 / 22:32:23

Nu är det bara två veckor kvar på jobbet =) De nyinköpta skolböckerna kom idag och jag längtar verkligen till att skolan ska börja ;D Hösten kommer starta med hur man skriver ett examensarbete sedan skall vi skriva ett examensarbete. Sen avslutar vi höstterminen med praktik, det kommer gå så himla fort ;O)

Helgen är helt oplanerad, fast ska åka en sväng in till stan och inhandla hudlotion, har väldigt dåligt med sånt hemma.. Har tydligen gått åt. På söndag ska jag hälsa på T på jobbet och sen är det måndag igen.
Känns gött att man känner ett behov av att ut o röra på sig igen, så de sista 32 milen som skall trampas kommer nog gå som hejsan =)

Är så trött idag mina ögon är som två svullna klot...

Oj nu har jag suttit här och googlat i några timmar och känner mig supermotiverad.. Tänk vad internet kan göra med ens sinne ;o)

Xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: