Fredag

2010-12-04 / 00:38:40
En sån superseg fredag, upp kl 7 för att öppna dörren, då vi hade dörrbyte idag.. Sen få bort Wilma som hade rest ragg från öronen till svansen för att det stod en okänd man utanför dörren.. de e vakthund det..

Pluggade till ljudet av borrmaskinen och det gick ju relativt väl.. sen var det dags att baka bröd innan jag begav mig ner till Nen och hängde en stund.. Varit galet rastlös resten av dagen och pendlat mellan att sova och fixa lite hemma. Låg och tittade ett par timmar på vägen mot livsglädje helt fantastisk en brandman som var med i en olycka och blev grymt brännskadad.. men man kände allt han hade att ge, genom tvrutan... Vilken glöd..
 
- ja jag e göteborgare och uppvuxen med mamma och syster som pratar göteborska men när jag vaknade hörde jag fyra brudar som prata stockholmska och jag blev helt till mig.. hahaha

Sen har här inte hänt vidare mycket.. imorgon blir det partaj och på söndag är det fika och ev. film som gäller :))

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

- ja jag e göteborgare och uppvuxen med mamma och syster som pratar göteborska men när jag vaknade hörde jag fyra brudar som prata stockholmska och jag blev helt till mig.. hahaha



Ööö va nu fattar jag inget???

Kommenterat - 2010-12-04 / 10:16:03  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: