Nu närmar sig julen med stormsteg..

2010-12-17 / 19:31:56




Som ni säkert märkt har jag genom de sista månaderna gått igenom en fas av bitterhet, och gör väl det fortfarande lite till och från. Nu har jag åtminstonne några dagar här och där som är fyllda av glädje..
Det handlar nog mest om livet i stort, vad ska det bli av en, varför lever vi så här, trivs jag som jag lever nu så håller det mest på.... men egentligen har jag huuur många redskap som helst för att reda ut mina issues, det handlar nog mer om att jag är rädd för vad jag själv kommer fram till.
Jag tror inte alltid på att det är nyttigt att bita ihop tills man tagit sig över den där evighetsbacken. Utan man får nog inse sina begränsningar och kliva ner igen emellanåt och gör man inte det ja då kanske man skall gå lite långsamare och inte ta ut sig när man tar sig upp.



Nu har jag iaf jobbat i två dagar, det märks att det var länge sedan, men så härligt att vara hemma igen med finaste kamraterna :)) Guld till dem för att de är så fantastiska.
Har kramats med mina älskade hjärtan, fått ett barn kastat under näsan på mig så jag blev livrädd.. hahaha men det är väl sånt som gör dagarna speciella.. skurit upp armarna och hoppas verkligen att det inte blir infekterat (nackdelen med kortärmade arbetsskjortor)

Imorgon blir det partaj hos Emma och det ser vi fram mot.. XD nya människor, gooodis och mys BIG smile


Annars ägnar jag nån kväll här och där till att se på olika versioner av Scrooge som är min absoluta favorit saga..






... Läste denna i en blogg och den beskriver en saga som jag vet någon som önskar sig ...

http://elinwahlberg.se/2010/december/en-bok-om-karlek.html

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: