Almenackan; en livsnödvändighet..

2010-02-03 / 23:13:22
Ett evigt påtande för att få ihop det med arbete, skola, resor, praktik, studieträffar och sina egna nöjen för nån gång vill man ju göra något skoj också =P

ex. v.8
Mån - jobb, möte
Tis - jobb, plugg
Ons - Jobb - hundkurs
Tors - Plugg
Fre - Plugg, Nöjesshow
Lör-Mån - Hälsa på syrran och plugga..??

En helt vanlig vecka utan krusiduller.. och någonstans under dessa veckor skall jag klämma in att träffa min praktikhandledare.. Säger då det man skulle ibland vilja ha några timmar till på dygnet :)

Det är tur att man har almenackan till att hålla reda på sitt liv annars hade man ju inte haft en aning om något..

Efter alldeles för lite pluggande och en föreläsning senare så är det helt enkelt så att jag borde slänga mig i bingen och sova nu på en gång!! för imorgon när klockan ringer kl 5 då får jag bara inte snooza. Ska vara på jobbet 06.50 och man vet ju aldrig snön kanske har lagt in turbon o täckt över hela bilen så att jag måste skotta fram den ;P

Vakande idag med ett riktigt svullet fejs av en dålig natts sömn med en massa konstiga drömmar som jag dessutom kommer ihåg, och kände bara för att dra täcket över huvudet..
bara tanken på att behöva sätta sig o spana på föreläsningar imorgon efter jobbet ger mig gåshud.. haha men det är för att det skall handla om Nationalräkenskaper... My good jag kom inte på vad det hette och skulle tjuvkika i mina papper och inser att blocket är borta.. sprang omkring som en virrig höna och leta för att konstatera att det låg UNDER soffan.. ännu ett tecken på att detta ämne inte är något för mig :P ojojoj nu blir det till o nana..

Förresten gick kursen med Wilma bra idag.. Vi körde pilledill, varma kramar, sick-sack, t-shirt träning och fånga kragen.. så flum.. allt gick bra och Wilma är ju superduktig men en sak är säker att här tränar vi genom positiv inlärning, så blickarna jag fick när jag ryckte tag i Wilma och rätta henne var inte nådiga...

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: