Pakethämtardag

2010-02-17 / 17:44:45
Isch nu har jag sovit så där dåligt för jag vet inte hur många nätter irad.. Men efter en alvedon och när posten väl dök upp så kändes livet mycket roligare =)

Jag o T åkte o hämta paketen när det visar sig att det största luktar aloe och är blött o lite trasigt o slimigt *bläää* men tar med det hem för att konstatera en trasig flaska så nu är den reklamerad. Fick min Furminator idaag också.. jäklar vad hår den tog =)) Men undrar hur ofta man ska använda den.. hmm

Skulle egentligen på kursen som börjar kl 18 men idag orkar jag bara inte.. skäms skolk är inte min grejj men ibland funkar det bara inte dessutom behöver jag få lite mat i magen...

Har varit lite svullen i hinnor och körtlar i nån vecka så igår tänkte jag jaja jag tar väl lite nässpray då.. använd ALDRIG nässpray för rinnsnuva om du inte har just rinnsnuva herregud hade så ont i svalget efter det! la sig som ett klister kunde varken äta eller dricka. Men andas genom näsan kunde jag för svullnaden gick ner..  Så nått gott av det onda.. men det kändes som jag var super förkyld fast jag inte är det...

Nepp blir en lugn kväll med ytterst lite i almenackan ;D

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: