Presentera sig...

2010-02-16 / 16:50:22
Sänder en tanke till min sötaste... :D

I lördags passerade jag en viktgräns som känns helt sjukt bra.., SÅ STOLT!!! När jag nått målvikten kommer det stå med fett stora bokstäver hihi

Imorse ringde telefonen:
Privat nr. jag svarar först när det ringer för tredje gången...
- Hej det är Annika, är T hemma??
- VEM VAR DET SA DU SOM SÖKTE T??
- jo ni har gjort enmälan så det är alltså polisen...
- aha, ja då skall jag se om han ät tillgänglig...

Man ringer inte till detta hushåll utan att berätta vem man är som söker mitt T!!

Ni kan ju lista ut vem som fick sig ett gott skratt sen.. o nej ja e inte avundsjuk ;P

(figurerat namn)

Näe snart ska jag efter min supergoda sallad krypa ner i soffan o läsa =)
Skulle hämtat ut paket på Hemköp men det fanns inte 1n gratisparkering kvar så det får vänta tills imorgon

xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: