Shopping & Bilväder

2010-02-03 / 02:14:52
Mycket som händer, dessa två dagar har jag arbetat samtidigt som man skall pressa in betydelsen av samhällsekonomi i huvudet.. Näe då det är intressantare än man tror och helt plötsligt tittar man på nyheterna med andra ögon =)

På väg till jobbet igår var det glashalt brukar ta 15 min till Mölndal nu tar det 30-35 min istället i detta snöväder. Bromsade för rödljus i en korse, hände inte mycket mer än att  bilen gled förbi ljuset och stannade i mitten av korsen (tur att det inte var så mycket trafik ute, eller att jag hade en bil framför mig) I kurvan mot Malmö gled jag ner i 30 km/h och hamnade ändå på tvären haha (lite roligt hade jag allt åt detta)

Men hemvägen gick smidigare då passade jag på att åka till Allum o köpa lite nytt smink, herregud vart var man under de åren då man fick veta att det behövs dagkräm, primer, ögonkräm innan man lägger på foundation.. Blev rentav chockad men nu har jag allt de där hihi inhandlade även en mineralfoundation i puderform.. T tyckte att resultatet av detta var mycket bättre än det jag brukar ha, så det var ju positivt.. ;)

 




 

  Fast det blev inte riktigt som jag tänkt och jag vet precis vilken sort av allt jag skall inhandla när detta är slut =) Då vet man ju hur det fungerar också...

Sen på kvällen kom Nen med familj upp för pizzatime och kika på den teckande Prinsessan & Grodan har väntat hur länge som helst på att den skulle komma ut.. Fanns vissa likheter med andra Disneryfilmer men vad gör väl det. Var en mysig kväll.. Avslutade med att plugga innan sängen kallade.. Var ju tvungen att trampa upp 05.15 för att bege mig till jobbet idag. Så det blev till att sussa kudden några timmar efter hemkost innan jag kunde sätta mig med böckerna därav denna sena timma.

Imorgon är det föreläsningar och hundkurs på schemat.. (men tror jag börjar med sovmorgon) Är ju två tidiga dagar kvar på jobbet denna veckan.. :D

Nattinatti hoppas ni har en lika välfylld och givande vardag..

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: