allt som vanligt

2010-01-10 / 21:36:42
Ja då är vi där vi alltid är.. Vad ska man hitta på, inget vettigt på tv, kikat runt på nätet o ingetb mer kul där att hämta.. hmm ingen lust att lära in något nytt. (Lovar att man kommer dit när man pluggar varje dag..)
T sitter framför datan, Wilma sover.. jag är så mätt så jag skulle kunna rulla fram.. Käkat glass o lussebulle eftersom jag nu bakade lussebullar så är jag så illa tvungen att äta dem också..

Har abosolut ingen lust till något.. Fick veta förut idag att vi inte ska till Varberg imorgon utan åka dit på tisdag istället.. suck annars hade jag sovit nu...

Gårdagskvällen var trevlig med lite dryck, chips o spel.. =) De tackar vi för




Denna bild beskriver allt för väl hur jag känner just nu, helt fantastiskt vad man kan få upp för bilder genom att googla ordet boring...

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: