Bantakilonabort

2010-01-27 / 22:25:22
Idag bestämde jag mig för att nu jäklar ska kilona bort minst 5 av dem iaf. så man orkar göra något annat än sova.. :P hihi så peppad som jag var så begav jag mig till gamlestan för att inhandla de förnödenheter som krävs för en rivstart innan jag fortsätter som för ett år sedan =)

Det var glashalt ute och hamna i bilkö gjorde jag, en trafikolycka vid Alelyckan stoppade upp all trafik men man tycker så synd om dem som blir utsatta, den bilen var inte mycket kvar av :/

In på Willys och hade svårt att bestämma mig för om jag skulle köra på naturdiet eller nutilett men det blev naturdiet för de vet jag att jag gillar.. Sen in på ÖB för att köpa klorin o kopieringspapper nu kan man undra vad jag tänkt att göra med detta men alla mina vita handdukar är ej längre vita efter smink o dyl så nu ska de bli som nya igen =)


Sen väntade kursen med Wilma i detta väder var vi inte mer än två men de gjorde inget var nästan som privatträning, tycker man får så mycket mer ut av de.. sen bjöd tränaren på kaffe i slutet trevligttrevligt.. O Wilma var hur duktig som helst STOLT ägare till denna donna ;D Nästa gång ska jag ha hittat en T-shirt som passar på henne för vi ska tydligen träna att dra den över huvudet, men det ska väl inte vara några problem, brukar ju dra täcket hon har över huvudet också.



På väg till kursen..

Som vanligt helt slut och snart väntar bingen, hade hoppats på en föreläsning till idag men den var inte inlagd ännu så det blir väl imorgon men nu är det mesta läst för denna veckan.. Gillar när man tagit sig igenom och kan börja repetera =)

Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: