Utgång, filmdag

2010-01-24 / 21:15:40








Ett axplock av fredagskvällen som var super bra fram till kl hmm 03.00
Men så kan det vara..

Annars har här ägnats tiden till studierna helt galet tråkigt.. =P Har hört att man hittat rätt utbildning när man tycker att alla kurser man läser är super intressanta, shame on me, jag har redan läst flera kurser som inte funnits något som ´helst intresse av.. å andra sidan handlar det om samhället och teorierna som byggde det.. bra att veta men används inte i jobbet sen.. :P

och igår var det film mys som gällde : en ren klassiker...


och en komedi som har ett budskap i sig, that's life:¨



Detta avslutades med criminal minds och hade en jag erkänner jag gjorde det mitt emellan filmerna (Titta på en Mr. Bean film) skratta inte en enda gång men pinade mig genom den..
Några goa skratt till AFV blev det också skratta så vi tjöt... haha

Nattinatti
Kommentarer!
Postat av: Nen

Lycka till idag vännen min.



Det blev jätte bra med tavlorna där bakom soffa.



Kramar

Kommenterat - 2010-01-25 / 14:27:31  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: