Kontemplation kring dagen som passerat

2010-01-26 / 00:42:16
Detta har varit en tung dag, mycket tung.. mycket att ta till sig på en o samma gång.. Har fortfarande 3 kap kvar att läsa men orkar verkligen inte läsa mer.. :P

Tidigare under kvällen kom jag på mig själv att fundera kring programet Outsiders som sedan länge hade visats på tvn, så jag startade datorn och kika in på kanal5play måste säga att en del människor är ju bara inte riktigt kloka!

Imorgon vet man inte vad som händer, hoppas på en stillsam dag, med en föreläsning för omväxlingens skull..
Hade hoppats på att T skulle kommit hem innan jag drog mig tillbaka för dagen, men han hälsar på bror sin o det kan man ju inte neka en människa..

Idag kom mig till minnes en av apotekets reklamannonser som hängt över landet, där vår psykologilärare posera. hmm har en vag hågkomst av att jag tyckts höra att hon funnits på mer än en plats inom reklambranchen.
Så då sökte jag finna henne på nätet och vips där hon var... En psykologilärare som numera försörjer sig som modell :P
- det är här fördomen tränger sig fram, hur trovärdig var hon som stod där och talade om Pavlov, Jung, Stern och Freud egentligen... Näe då tankarna florerar kring oviktigheter.. Kul att man kan lyckas inom den branschen också, mycket trevlig och intellektuell människa...

Förresten den 15 januari detta år blev våran älskling, Wilma 4 år, man undrar var all den tiden tog vägen.. Här kommer bilderna från det hon var 5 mån och fram till idag =D













Våran älskling som ska på kurs på onsdag igen, ska bli myckt spännande att se vad som händer då =D
Kan inte fatta att vi för 3½ år sedan såg den bild som visas först och bestämde oss för att åka och titta, tänk vad mycket vi gått igenom tillsammans, söndertuggade kläder, dörrposter, soffa, skor, urinvägsinfektion, båtåkande, badande, bilåkande, kurser för gemensam utveckling, hissåkande, grannvakter, hundträffar, ylande, humörsvängningar, matvägran, tidiga mornar, sena mornar, osämja och oändlig kärlek...
o nu ligger hon i soffan snarkandes menas benen springer hihi så söt ;) med en sånn donna blir man bra sugen på att skaffa en till :P

Nepp sängen kallar Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: