helmysdag

2010-01-07 / 00:01:40
Har så tråkigt nu.. borde gå o nana då jobbet väntar imorgon men, jag har så mycket tid i livet på mig att sova så varför göra det nu..

Idag tog T o jag en tripp till IKEA för att köpa en blomkruka, vilket vi gjorde som senare visade sig vara alldeled för stor med strunt samma växterna växer ju ändå =P så blev det lite annat småplock hehe som alltid..

Sedan begav vi oss till cooop o sladda lite på parkeringe.. tyckte de va skitskoj ;P

Hem fixa med nya inköpen, käka lite av den goda grytan T gjorde igår.. hmm
Jag borrade hål o skruva, T fixade med blomkrukor och sittdynor haha jag gillar det jämställda samhället..

Sen var jag tvungen att läsa ut en av böckerna som skall tentas av om en vecka.. såå det har jag nu gjort.. Bara en kvar att läsa o rep rep rep repetera allt jag läst i slutet..

hmm.. Tv står o ser allmänt tåkig ut, kl är för mycket för handarbete, Wilma sover och jag är bara allmänt uttråkad.. tror faktiskt att jag hade tagit en tur till stan o träffat vänner ikväll om  det inte varit för att de ändrat min arbetstid imorgon... suck jag vet att jag inte ska klaga men nu gör jag det o allt bara för det som hände häromdagen.. :/

Xoxo
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: