Hemma igen =)

2010-01-21 / 22:56:20
Så himla skönt att vara hemma igen, saknat T o Wilma precis hur mycket som helst och knappt fått en blund sen en vecka tillbaka.. det börjar bli tufft.

Magkatarr för hela slanten - hatar detta, o man undrar ju alltid varför denna gång..?? men det är väl så de är, har iaf världens mysigaste kursare som stöttat till 100% under Malmödagarna : )

T hämta upp mig i Munkebäck idag när jag kom från Malmö så begav vi oss till Järntorget o sen skulle lilla jag köra hem själv, alltid lika spännande men jag hitta denna gången också hihi så nu väntar jag på att T ska komma hem från jobbet.

Pluggat under kvällen, denna kurs handlar om det globaliserade samhället i och utanför Sverige.
En hel del att läsa men liiite intressant är det och ännu mer efter att man fått en inblick i vad det faktiskt handlar om.

Imorgon fortsätter pluggandet sen hoppas jag att man skall vara på topp och kunna hänga med ut en sväng.. Lite party här hemma för att sedan förpassa oss till nån mysig krog inne i stan :0)

Nattinatti
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: