Jobbardag..

2010-01-08 / 01:36:33
mhm kan man lugnt säga o natten innan det drömde jag världens mardröm som hade med en av cheferna att göra.. säger bara det är de på dåligt humör sprids deras dåliga aura hela vägen hem till sängen haha.. o han undra varför jag var irriterad idag.. =P

Annars har det varit plugg o måleri på schemat idag, + en promenix med Wilmisen o T nu under kvällen.. Den hunden verkligen älskar snö.. det går knappt att stoppa henne när hon far fram som plogbilen själv.. haha

Imorgon skall jag hämta ut paket, åka skriller om vi kommer upp i tid, plugga, hämta en bok, tvätta o så mycket mer.. Jag säger då det går man inte upp i tid då hinns inget med..

Nattinatti mina kära.. o Grattis lillebror till uppkörningen bara skrivning kvar nu då.. XD
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: