Klädd för fest =P

2010-01-22 / 20:34:02
Så då var man klar för att parta lite idag hehe men ska hämta alla på Ts jobb kl 21.10 så inte blir de till o knäcka nån öl än inte.. fortfarande sjukt trött sen Malmö dagarna så det blir en lugn kväll o noll pluggande under dagen.. hade bestämt att jag skulle bege mig till Gamlestan för att köpa dojjer till T men där var dojjerna jag tänkt slut så jag begav mig till Backa.. Provat så sjukt mycket kläder var inne i varenda butik men hitta nada :( Tur att garderoben är full av kläder så efter att ha grävt lite så hitta jag något som jag tyckte passa till kvällen... Hitta en tröja till T däremot som jag köpte, hade velat köpa den gröna men den hade han garanterat aldrig tagit på sig så den fick bli en vit randig (hoppas den passar och att han tycker om den bara)

Våra fina stora tavlor har kommit upp på väggen iaf blev så fint så men nu behöver jag inhandla en ram till som passar i ett hål.. ska ju bara hitta den rätta också haha som alltid.. Nepp om jag skulle försöka få i mig lite käk innan jag åker..

Hoppas ni får en fin helg allihop :*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: