Vill ha..

2010-01-08 / 14:47:19


Ojojoj vill ha sååå mkt, någon generös människa som kan tänka sig att sy upp en sån här till mig :S eller kanske ta reda på vem som designat den så jag får den inhandlat direkt från plats...

Ska se om jag inte kan lägga ut bilderna på mig o T sen efter att vi var o åkte skridskor hihi kan säga att lite övning på den fronten inte skadar, balansen är inte direkt på topp haha

Det hemskaste med denna kyla är att den ger mig fruktansvärd tandvärk och jag kan inga värktabletter ta för jag ska ta bilen in till stan och hämta en bok sen.. suck men det ilar och värker o trycker.. Borde inte gå utanför dörren idag.. men jag ska inte klaga idag har hela familjen varit ute på promenix i det fina vädret sen skridskoåkning..

Pluggade till kl 03.00 inatt så jag tycker nog inte att jag ska behöva plugga mer försen ikväll..


xoxo

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: