110% Support

2010-07-13 / 17:12:24
Min bästaste man, Ja det känns så iaf när han säger helt rätt saker vid helt rätt tillfällen :D
Idag var jag inne på min 11e arbetsdag och jag är ingen stålkvinna även om det så kan tyckas utan börjar faktiskt känna mig lite sliten och sen veta att det är 10 dagar kvar till ledighet men det går har man tagit sig igenom hälften är det ju bara hälften kvar eller hur ;P

Denna morgon när jag titta ut genom fönstret så åskade det men marken var torr.. Han inte längre än till parkeringen innan det börja dugga, när jag kommer in på runstav då hällregnar det/haglar det var grymt smärtsamt i vilket fall och höll i sig hela vägen till Mölndal!! Jag kramade ur mina vita byxor som var genomskinliga nu, o allt annat med. In med det i torkskåpet och hoppa i mjukiskläder - så glad att man har arbetskläder synd att jag inga extra underkläder hade dock... Men allt i väskan var blött, Min cykeldator paja mitt headset paja o sen veta att du ska hem i detta överjävliga väder men då dugga det lite bara.. Men min stackars röv att ha suttit på en cykelsadel i hällregn..!!

Kommer hem öppnar kylskåpet där finns min favvispizza álaVoss, T har varit o handlat o köpt en ostbricka till mig *myys* precis sånt man behöver när man mår så här..

Nu ska jag hälla upp lite av min bästaste Whiskey o hoppa ner i ett varmt bad o hålla mina tummar o tår för att jag inte blir sjuk pga av denna dag/dessa dagar...

Xoxo
Kommentarer!
Postat av: Nen

Jag tänkte allt på dig i går morse och höll tummarna för att du tog vagnen. Men sen när Mikael sa att du skickat smset förstog jag ju att du cyklat. Stackare.



Jag saknar allt min vän så när du känner att du orkar umgås vet du vart min dörr är.



Kramar

Kommenterat - 2010-07-14 / 08:59:25  | URL - http://nennr1.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

Kommenterat - 2010-07-14 / 09:19:51  | URL - http://millahoman.blogg.se/
Postat av: lucke

Dagens blogg hos mig om du vill vara med :P

Kommenterat - 2010-07-14 / 09:38:09  | URL - http://modegrabben.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: